Zde je místo pro vaše názory a připomínky nebo pro volnou diskuzi.
Dvořák Tomáš
|
2008-01-21 18:12:34
|
Při takové šířce by to teda byl megajump A co ten v Sokolově... ten má kolik šířku?
|
Při takové šířce by to teda byl megajump*90* A co ten v Sokolově... ten má kolik šířku?
Hudyny
|
2008-01-21 17:58:19
|
No, si asi moc nevybereš...Myslím, že byl zavřený tak 3týdny, ale jenom to teď odhaduju...
|
No, si asi moc nevybereš...Myslím, že byl zavřený tak 3týdny, ale jenom to teď odhaduju...
Dvořák Štěpán
|
2008-01-21 17:48:33
|
Sakra, takový podceňování! To se mi nelíbí... Já jsem všeho schopnej, ale musí se mi chtít...
Tak to o tom uzavření jsem nevěděl. Škoda, že jsme to prošvihli.
|
Sakra, takový podceňování! To se mi nelíbí... *39* Já jsem všeho schopnej, ale musí se mi chtít...
Tak to o tom uzavření jsem nevěděl. Škoda, že jsme to prošvihli.
Hudyny
|
2008-01-21 17:35:43
|
No vidíš to...Na chlapa šikovnej...
|
No vidíš to...Na chlapa šikovnej...*47*
Hudyny
|
2008-01-21 17:34:45
|
šířka - tak to máš každým směrem dva pruhy+metr z každý strany+ mezi mosty tak 2-3metry=to už si přibližně odhadni sám - jinak, pochybuji, že ho zavřou.Byl zavřenej loni, takže letos už asi ne-e...Ale nevím, zkus se zeptat...
|
šířka - tak to máš každým směrem dva pruhy+metr z každý strany+ mezi mosty tak 2-3metry=to už si přibližně odhadni sám - jinak, pochybuji, že ho zavřou.Byl zavřenej loni, takže letos už asi ne-e...Ale nevím, zkus se zeptat...
Dvořák Štěpán
|
2008-01-21 17:31:17
|
Tak jsem to právě našel:
Tento most jsou vlastně dva souběžné mosty vedle sebe o šířce 13,7m a 13,8m + nějaká mezera mezi nimi. Takže ve výsledku má kolem 30m. To je asi 3x více než ten náš. Tady už by byl opravdu dlouhý let...
|
Tak jsem to právě našel:
Tento most jsou vlastně dva souběžné mosty vedle sebe o šířce 13,7m a 13,8m + nějaká mezera mezi nimi. Takže ve výsledku má kolem 30m. To je asi 3x více než ten náš. Tady už by byl opravdu dlouhý let...
Dvořák Štěpán
|
2008-01-21 17:21:15
|
Mockrát díky!
Výška 77m - tak to je 2x vyšší než ten náš. Tak nějak jsem to tipoval. A to, že je nejvyšší na dálnici D1, se dalo taky čekat. Koukal jsem na ty stránky a více jsem toho také nenašel (akorát ty samé texty). Škoda, že tam nikde nepíší nic o jeho šířce, ta je z těch parametrů pro nás nejdůležitější. Ještě by to chtělo, aby ho dočasně uzavřeli a hurá na něj…
|
Mockrát díky!
Výška 77m - tak to je 2x vyšší než ten náš. Tak nějak jsem to tipoval. A to, že je nejvyšší na dálnici D1, se dalo taky čekat. Koukal jsem na ty stránky a více jsem toho také nenašel (akorát ty samé texty). Škoda, že tam nikde nepíší nic o jeho šířce, ta je z těch parametrů pro nás nejdůležitější. Ještě by to chtělo, aby ho dočasně uzavřeli a hurá na něj… *82*
[url]http://mestovm.cz/[/url] nebo možná najdeš něco tady...
Hudyny
|
2008-01-21 08:31:44
|
DÁLNIČNÍ MOST VYSOČINA
Dálniční most Vysočina u Velkého Meziříčí je ojedinělý svými rozměry, výškou nad terénem i způsobem provedení. Nosnou konstrukci tvoří dva ocelové nosníky o celkové váze 6 tisíc tun. Pilíře jsou betonové. Výška mostovky je 77 metrů, délka přemostění činí 425 m. Jsou to vlastně dva mosty vedle sebe - pro každý směr jeden. Postaven byl v letech 1972 - 1978. Stavba byla prováděna bez pomocného lešení, předsunutou metodou. Ocelovou konstrukci nese 6 železobetonových sloupů - pilířů zakotvených ve skalnatém podloží v hloubce 10 - 11 m. Celková váha oceli použité na přemostění údolí je 6.000 tun. Celkové náklady na stavbu mostu činily 196 mil. korun. Při tom 1 km dálnice na Českomoravské vysočině stál cca 33 mil. korun. Zvláštností mostu je, že není přímý, ale opisuje mírný oblouk k severní straně.
Stačilo by??
|
DÁLNIČNÍ MOST VYSOČINA
Dálniční most Vysočina u Velkého Meziříčí je ojedinělý svými rozměry, výškou nad terénem i způsobem provedení. Nosnou konstrukci tvoří dva ocelové nosníky o celkové váze 6 tisíc tun. Pilíře jsou betonové. Výška mostovky je 77 metrů, délka přemostění činí 425 m. Jsou to vlastně dva mosty vedle sebe - pro každý směr jeden. Postaven byl v letech 1972 - 1978. Stavba byla prováděna bez pomocného lešení, předsunutou metodou. Ocelovou konstrukci nese 6 železobetonových sloupů - pilířů zakotvených ve skalnatém podloží v hloubce 10 - 11 m. Celková váha oceli použité na přemostění údolí je 6.000 tun. Celkové náklady na stavbu mostu činily 196 mil. korun. Při tom 1 km dálnice na Českomoravské vysočině stál cca 33 mil. korun. Zvláštností mostu je, že není přímý, ale opisuje mírný oblouk k severní straně.
Stačilo by??*47*
Hudyny
|
2008-01-19 10:41:43
|
Švara: Sakra, tak teď budu brečet...:)
Štěpán: Chápu.
|
Švara: Sakra, tak teď budu brečet...:)
Štěpán: Chápu.